10 April 2012

Blogger Birthday Gathering: Ucapan Penghargaan

Teruja. Berbesar hati. Tak sangka, terharu pun iya. Itulah yang aku rasa bila event yang aku anjurkan mendapat penajaan yang pelbagai. Dari wang ringgit hingga ke pelbagai bentuk cenderahati. Terima kasih sangat. Tapi yang paling aku hargai adalah sokongan dan kerjasama kawan-kawan semua. Bila minta tolong, ramai yang tanpa dipaksa, tak perlu dipujuk siap sedia offer diri. Serius, tanpa semua ni tentu majlis kita Sabtu lepas tak akan semeriah apa yang kita rasa tempoh hari.

Terima kasiih banyak, yang tidak terhingga kepada bussinesswomen kita, Puan Miera, yang menaja hampir keseluruhan kos majlis. Semoga kamu sekeluarga akan lebih dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan sentiasa. Dan semoga business lebih maju, pastinya. Ohh, TQ babe sebab sudi luangkan masa hadir ke majlis kita ni walaupun busy ke sana sini jumpa client. Nanti aku antar laporan kewangan eh.. (: -harus miera lepuk aku sebab tak habis-habis buat statement gini- Ohh.. pastinya tak lupa buat Ainul yang menguruskan tempahan kek ni. TQ Ainul. Tanpa kek ni, tak bermaknalah majlis sambutan harijadi anak-anak UB kan.. Apa kes, birthday party tapi xde kek kan..


rainbow kek tajaan Puan Miera, tokei Fareeda kita

Tak lupa kepada Puan Aziyana yang menaja pinggan mangkuk, cawan untuk semua menjamu selera. Walaupun tak dapat hadir dihujung waktu * melepas peluang nak peluk Husna* Terima kasih sangat. Kepada Hany juga. TQ sebab tolong melaksanakan amanah yang Yana berikan. Biarpun penuh bahu kiri kanan bawak pinggan, mangkuk, sudu, cawan segala, sesungguhnya kamu memang AJK yang terbaik. Next batch sila angkat tangan sekali lagi bila bantuan dipinta (:

Majlis juga makin berseri dengan button badge tajaan Tiny Tots Collection yang diuruskan oleh Fiza. Memang seronok la masing-masing bergaya dengan button badge tu. Seronok sangat. Comel sangat button badge tu. Hah, sape-sape yang nak buat kenduri, memang sesuai lah tempah badge gini.

Hot Blogger Mommy Gathering (:

Petang itu kita juga dikejutkan dengan pemberian dari Yaya. Ohh.. bertuahnya rasa. Penuh beg bawak balik macam-macam. Dengan makanan yang ditapau, dengan door gift yang Pja sediakan, pastu dapat pulak 'little gift from A'uf Mikhail' Siap design khas untuk event ni. Giler seronok. Tersengih aku tengok gelagat A'uf bagi hadiah kat kawan-kawan, sweet je dia hulur hadiah sambil kata 'for you..' Berbunga-bunga rasa hati kau. Anak aku pun bukan main seronok banyak coklat depan mata.

Rasa nak tempah, boleh terjah blog Parteeandsuch (:
Harga yang Yaya tawarkan adalah sangat berbaloi.

Takde apa yang dapat aku berikan sebagai tanda betapa aku sangat menghargai segala sumbangan kamu semua ni. Sungguh. Tak ternilai sokongan dan kerjasama yang korang bagi untuk menjayakan majlis kita ni. Jutaan terima kasih aku ucapkan. Sekiranya ada terkurang di mana-mana, maaflah ye. Ni kali pertama achik anjurkan event. Kelam kelibut sikit jadiknya. Ohh.. minta maaf. Beriya achik minta gambar anak-anak UB, tapi sudahnya tertinggal kat opis. Kita guna masa next event ye.

Kalau terkurang layan, kurang borak masa hari kejadian.. Maaf juga. Anak dara achik tiba-tiba semua benda dia takut. Pastu melekat je kat ibu dia ni. 

*1st batch pun masih terasa hangatnya, tapi semua dah tak sabar nak tunggu 2nd batch (:

13 comments:

  1. Hehehehe auf memang comel gila ke hulu ke hilir carik kawan2 nak serah hadiah. Aku laki bini menyirap geram tengok muka comel dia. Huhu

    Tahniah beb. Event kali neh memang meriah gila..

    ReplyDelete
  2. alahai biasa2 je dayu. anyway thanks link ai tau. kehkeh. apa2 pon tahniah kat ko gak dayu sekalu mem besar dalam program ni. kalau takde 'mem' anak2 buah huru hara. hehehehe. :)

    im looking fwd for the next one. hopefully lah aku leh join time tu dgn perut 'berisi' ...ehhhh...ehhhh.... hahahaha. :P

    ReplyDelete
  3. memang best & terbaik!! 2nd batch kita buat lg grand :)

    ReplyDelete
  4. Bestnyaaaa!!!!!! Lama dadh tak join gathering ngan korang, kan.

    ReplyDelete
  5. Congrats dayu,good job..


    #dlm ati jelous tahan gaban..ngeh..ngeh..

    ReplyDelete
  6. congrats dayu.. 2nd batch harus nak join, hari tu kene outstaion.. sedey.... keje di kala wiken apa kes...

    ReplyDelete
  7. wah! bestnye..nape tak tau psl ni? invited blogger jer ke dayu? :(

    ReplyDelete
  8. Ini bukan event tertutup
    terbuka kepada semua yang sudi..

    ReplyDelete
  9. tak sabar next batch!

    tahniah Dayu..:)

    ReplyDelete