06 May 2015

Marvellous Creation From Cadbury Dairy Milk

*sticky post*
Scroll down for new entry update

Hye Semua!! Cuba carik apa yang istimewa dan lain dari yang lain kat gambar akak tu? Cepat.. Akak bagi 3 minit, korang semua kan bijak-bijak belaka, mesti dapat kenalpasti apa yang luar biasa kat gambar akak tu. Dapat tak??

Bentuk Coklat tu. Bentuk coklat tu yang akak nak tonjolkan. Pernah ke korang jumpa coklat dengan bentuk yang menarik begitu? Asyik-asyik segi tepat, tak pun circle.. Boring dik.Boring. Maka, mari akak perkenalkan Marvellous Creations terbaru dari Cadbury Dairy Milk. Marvellous Creations menampilkan cara menikmati coklat yang baharu. Coklat yang lazat, bentuk luar biasa yang berketul-ketul, tekstur yang sangat diluar jangkaan. Memang terbaik. Meletup-letup coklat dalam mulut. Bagaikan ada parti kat dalam sana.

Sesuatu yang hebat telah tiba di Malaysia. Meh akak perkenalkan. The Cadbury Dairy Milk Marvellous Creations. Hadir dalam 2 varian yang menyeronokkan lagi menyelerakan: 
1. Jelly Popping Candy : Jelly, Candy Bits dan Popping Candy disalut dengan coklat susu 
Cadbury Dairy Milk
2. Peanut Toffee Cookie : Peanut, Toffee dan Cookies Bits disalut engan coklat susu 
Cadbury Dairy Milk

Marvellous Creations ni akan mula dijual pada 4 Mei 2015. Dan sempena pelancaran produk baru ni, Cadbury Dairy Milk adakan media dan product launch kat Padang, One Utama 23 April 2015 yang lepas. Dan akak bertuah dapat turut serta dalam majlis yang penuh meriah tu. Comel je decoration dia. Purple putih. Sangat sesuai dengan warna tema purple Cadbury. Majlis start pukul 2pm. Tapi akak sampai awal, apa lagi. Mulakan lah sesi bergambar sebelum majlis start.

Welcome to Cadbury Dairy Milk Marvellous Creations Media Launch.
Bersama Cadbury Head of Corporate Affair, Puan Raja Zalina Raja Safran. And also new blogger friends. Ni yang akak suka kalau attend event-event macam ni. Dapat jumpa kawan baru. Expand your network katanya.

Cannot tahan. Terus minta Illy snapkan gambar kat belon-belon ni. Sangat comel.

Yang ni memang Marvellous. 

Dan marilah bergambar bersama mereka-mereka yang sangat mengoda ini.

Tengah sedap-sedap memenuhkan perut, seronok-seronok borak sambil sedut air soda yang best giler tu. Dengar suara emcee memulakan acara. Wahhh.. Happening giler. Meriah sungguh, dengan party pop-up tu. Pastu band ni masuk bagi semua orang rasa coklat baru Cadbury ni. Aku try Jelly Popping Candy. Pergghh.. Sedap. Terus minta lagi. Dalam coklat susu ada Jelly, Candy Bits dan Popping Candy. Yang paling aku suka adalah popping candy dia. Seronok aku rasa dia letup-letup dalam mulut.

Ben Summons, Pengarah Pemasaran Chocolates SEA kata 'Rasanya bagaikan suatu pesta di dalam mulut anda!!' Ye. dia tak tipu. 

Majlis perasmian yang sangat meriah dan havoc!!

Kalau ditanya antara 2 perasa coklat ni, mana satu aku suka. Susah nak jawab, sebab 2-2 sedap. Tapi kalau dah dipaksa pilih satu je. Aku pilih Jelly Popping Candy!! 

The Marvellous Creations' Jelly Popping Candy.
Punyalah sedap, akak boleh hadap sekejap je. Yang tak menahan, siap berebut dengan Eisya lagi. Siap sorok, makan kat opis sorang-sorang.

4 MEI 2015 ni semua gi carik Cadbury Dairy Milk Marvellous Creations ni kat kedai okay. Korang kena rasa sendiri kesedapan coklat terbaru dari Cadbury ni. Takstur coklat dia, isskk tak retilah akak nak kabar. Kena rasa sendiri. Murah je pun. 

160gram : RM8.90 dan 40gram: RM2.90. Rasa hebat pada harga yang sangat berbaloi.

Dan sempena pelancaran Marvellous Creations ni, Cadbury Dairy Milk akan membawakan Karnival Marvellous kepada semua peminat coklat terkemuka di Malaysia ni.  Karnival Marvellous ni merupakan acara pertunjukan terhebat di muka bumi yang akan diadakan di shopping complex terkemuka di Malaysia. Korang boleh merasai sendiri pelbagai permainan luar biasa dan mengagumkan semasa karnival ni. Semua games yang luarbiasa ni diilhamkan dari coklat Cadbury. So, jangan ketinggalan merasai sendiri kehebatan Karnival Marvellous ni.

Lokasi dan tarikh Karnival Marvellous ini adalah seperti berikut:-

Sunway Pyramid, Kuala Lumpur - 7 hingga 10 Mei 2015
Queensbay Mall, Pulau Pinang - 28 hingga 31 Mei 2015

Akhir kata dari akak, jangan lupa dapatkan Marvellous Creation dari Cadbury Milk di kedai-kedai berhampiran anda 4 Mei 2015 ni. Kalau lupa, menangis lah tengok member sedap-sedap makan coklat marvellous.

Dan untuk sebarang promosi dari Cadbury, boleh jengah Facebook Cadbury Malaysia:

Ingat tau, 4 Mei 2015 gi beli coklat ni dan jangan lupa join contest kat Facebook Cadbury Dairy Milk 1 Mei 2015 nanti.

3 comments: