27 March 2013

Dayu masih di sini.

Banyak je benda nak cerita, banyak kejadian berlaku. Tapi entah kenapa, tiada keinginan nak mencoret kat blog ini. Kesibukan di pejabat juga mungkin adalah punca. Tapi 2 hari ni macam tak berapa busy pun still malas, sudahnya.. seminggu lah tiada cerita baru. Memang bukan blogger tegar sudah. Berlalu sudah zaman itu. Balik rumah nak blogging, lagi jangan harap. Walaupun kini ada akses internet yang unlimited, tapi masa itu tiada. Aku lebih rela golek-golek depan tv dari hadap laptop update blog. Update dari phone tak puas.

Sesungguhnya kagum aku tengok orang yang ada anak 2,3 masih tetap berdisiplin update blog. Mana korang curi masa hah??

Kalau nak harapkan masa kat opis memang agak susah. Bila datang banyak keje, nak lepak makan borak lama-lama dengan kawan pun serba salah. Nak dapatkan masa yang tak busy tu pun agak susah. Opis baru ni tak sama langsung dengan opis lama. Tu dulu aku boleh update blog tiap hari. Sekarang, jangan harap. Dan mungkin kalau masih gigih nak blogging aku kena bangun 5 pagi kot. Update blog sampai kul 5.30. Pastu gi buat breakfast. Kul 6 siap untuk gi keje. Hmm.. gigih kah?? Macam melampau lak.

Tapi siyes beb.. berat je rasa hati nak berhenti blogging. Akan ku korek semula semangat yang hilang.

Maka nantikan update terbaru saya nanti. Esok insyaAllah sebab bahan semua laptop kat rumah. Entry tanpa gambar adalah kurang mengancam ye. Dan sebab itu, aku nak gak tempek sekeping gambar ni. Gambar last week ni masa tengah kemas opis. Lupuskan segala yang tak perlu.

Jumpa di entry akan datang.





1 comment:

  1. daku bz jgk. tp xleh idop kalo tak hadap blog & fb.so curi2 masa lah.tp gaya penulisan I tak kreatif mcm yurs. asal ada gambo sudah.tulis sket2

    ReplyDelete