04 February 2015

Lily Abaya from Simply Glam

Aku kan pembeli tegar. Ekwan kata. Asal ada orang jual, mesti aku beli. Lagi-lagi kalau kawan-kawan yang menjual. Memang aku akan beli. Support bisnes kawan-kawan. Lagipun shopping tu kan therapy. Kalau tak shopping, tak tambah koleksi baju nanti aku stress. Hahaha...memang melampau statement aku. Alaahh, korang pun ngaku lah. Kalau tak beli baju baru selai dalam sebulan tu mesti tak sah kan. Mesti beli..Tak baju mesti tudung. Tak pun, mesti korang beli baju anak. Mesti shopping nyer lah.. kan..kan.. Ngaku je lah. Jangan risau, ramai geng yang serupa. 

Bila Salwa kata jubah yang dia produce dah siap. Tak sabar aku nak cuba selai. Sebab aku pun macam terlibat sikit lah dalam proses dia nak produce jubah dia tu. Tolong pilih color, pilih kain. Design dia lah yang buat. Dari sketches aku dah suka. Bila tengok dah jadik baju lagi jatuh hati.


Lily Abaya Keluaran Simply Glam
Material dia best. Cotton. So dia jadik sangat comfy. Serius. Selesa sangat. Bukan bodek sebab ni produk kawan aku.

in Peach Grey Lily Abaya from Simply.Glam. sesuai digayakan ke mana sahaja. teman anak mandi kolam pun boleh. apakan lagi pakai gi keje. gi shopping gorcery kat Mydin, lagilah boleh.

Sempena penghasilan produk baru derang ni, Simply.Glam ada buat sales. Jubah ni RM129 je. Gi beli segera. Pilih mana yang berkenan. Anyway aku pakai size M ni. Model tu pakai S. Pun longgar kan. Dia kurus memanglah. Aku nak pakai S boleh tapi macam tak senonoh lah plak. Yang penting, breastfeeding dan wudhuk friendly. Eh, tudung yang model tu gayakan pun produk Simply.Glam tau. Boleh lah terjah Facbeook atau Instagram derang untuk cuci mata.

SIMPLY.GLAM
Instagram: @the.simply.glam

No comments:

Post a Comment