10 March 2016

Shopping L'Occitane di ZALORA

Pompuan.. Barang mekap.. Memang berpisah tiada. Walaupun dia bukan jenis yang suka sangat bermekap, tapi nak tak nak mesti ada gak satu, dua barang mekap atau produk penjagaan kecantikan. Paling tidak pun, confirm kalau bukak handbag orang perempuan, mesti jumpa bedak, tak pun lipstick sebatang. Tak percaya? Sila cuba..

Sekarang ni lagi lah, macam-macam kot produk ada. Local, international.. Pilih je nak guna yang mana.

Pernah dengan L'OCCITANE??

Jangan nak menipu sangat kata tak pernah dengar atau tak tahu. L'occitane dah lama berada di pasaran. Korang tak lahir lagi dia dah wujud.  L'Occitane mula ditubuhkan sejak 1976 lagi tau. L'Occitane adalah pengeluar produk penjagaan dan produk kosmetik yang hanya menggunakan bahan-bahan natural dan semulajadi. Dan pastinya proses pembuatan semua produk L'Occitane cukup teliti. That why walaupun banyak jenama-jenama lain yang muncul, L'Occitane masih kekal bertahn dan tak tergugat langsung. Siapa yang memang setia gunakan L'Occitane sejak dahulu hingga kini semuanya bersetuju bahawa kesemua produk ini adalah selamat digunakan dan sesuai dipakai oleh semua jenis kulit walaupun pada kulit yang sensitive. 

Dengan lebih daripada ratusan buah cawangan di seluruh dunia, L’Occitane turut bertapak di hati ramai penggemar di Malaysia. Oleh itu, pembeli di Malaysia juga boleh mengunjungi cawangan-cawangan L’Occitane di pusat-pusat membeli-belah yang berdekatan atau melayari butik L'OCCITANE online di ZALORA Malaysia. 

Butik L'OCCITANE Online di ZALORA

Di ZALORA Malaysia, anda berpeluang menemui rangkaian produk penjagaan dan kosmetik yang berasaskan bahan-bahan semulajadi seperti set wangian, set mandian, losyen badan dan banyak lagi dalam tawaran harga yang cukup menakjubkan. Miliki rupa paras yang menawan dan wangian sumber alam yang menyegarkan dengan menggunakan produk L’Occitane hari ini juga!

Sekarang ni, kalau boleh semua benda nak buat online. Beli ikan dengan sayur pun online, inikan pulak beli barang perfume dengan lip balm kan. Duduk je depan komputer, tahu-tahu budak ZALORA datang hantar barang. Eh, kalau shopping sekarang kat ZALORA dapat 25% discount tau. Boleh lah beli L'Occitane Shea Hand Butter Cream.

Jom shopping sama-sama jom.

No comments:

Post a Comment