07 August 2012

Mak Long katanya

Saya secara rasminya kini dah jadik Mak Long. Waahhh, Mak Long.

Gembira pagi ni bila tengok FB, adik aku update status dengan ayat standard oran membuat hebahan umum mengenai rasa syukur menerima zuriat. Alhamdullilah, adik ipar aku dah selamat melahirkan putera sulung derang tengah malam tadi. Awal 2 minggu la kot. Dijangkakan raya kalau tak silap. Yang penting, baby ngan mummy selamat.

Tahniah buat Angah dan Ain. Selamat datang ke 'sleepless world' Lepas ni jgn haraplah nak bangun lambat lagi pagi-pagi. Silap-silap kena bangun 2,3 pagi. Hahaha..jahatkan aku menakut-nakutkan mak bapak baru ni. Alah, pesan je. Memang itu hakikatnya. Biar bersedia dari sekarang. Takdelah nanti terkejut.

alalala..comel sungguh dia. ada rupa Eisya masa kewborn dulu. dah namanya sepupukan. mestilah ada iras-iras sikit.

Nama masih belum diisytiharkan. Saja je nak rahsiakan sampai Ahad ni masa aqiqah. Sorry ye Mak Long tak dapat nak hadir pada majlis aqiqah awak. Kita jumpa raya jelah nanti ye. Seronoklah Cha lepas ni kalau balik kampung, ada geng nak main. Nanti dah besar boleh main basikal sama-sama.

Dah 2 orang cucu mak ayah aku.

4 comments:

  1. wahh...cucu kedua dpt laki pulak.dah ada sepasang cucu la gtu =D

    ReplyDelete
  2. tahniah.comel baby nya.ye ke geng main beskal ngan cha? silap aribulan baby ni jadi bahan mainan cha je kot

    ReplyDelete
  3. Wah baby ramadhan...abis la nak kena ganti puasa nanti

    ReplyDelete