11 October 2013

Salam Jumaat

Selamat pagi. Apa khabar semua? Sihat hendaknya. Aku?? Masih belum berapa stabil lagi, hormon masih belum menentu. Tapi alhamdullilah, selera hampir pulih. Walaupun sentiasa lapar hakikatnya. Setiap hari, bangun pagi je, sebelum keluar rumah nak gi keje mesti aku cakap kat Ekwan 'awak.. lapar' Dia pun sampai dah tahap malas nak dengar. Paling tidak pun dia sediakan roti siap-siap dalam kereta. Dan buat aku lagi geram, takde pulak orang jual nasi lemak tepi-tepi jalan sepanjang aku nk ke tempat keje. 

Telan lah roti cicah milo dalam kereta. Sampai opis terus mengelupur carik geng gi makan nasik lemak. 

Nasib ada yang rajin layab. Lepas ni kalau perut dah besar, confirm aku tak larat. Dah la kena panjat tangga 4 tingkat nak ke opis. Nak gi kantin kena jalan kaki 200m. Memang aku minta derang tapaukan je lah. Pastu whatsapp dia orang banyak-banyak kali suruh balik cepat2 skit. Nanti aku pengsan sebab kebulur. Sebab diaorang ni kalau dah hadap makanan, pastu borak.. sejam pun boleh tahan kat kantin tu. Lagi-lagi kalau bos takde pastu masing-masing tengah tak busy *Arrghh.. kantoi di situ*

rakan sepejabat. rakan makan. rakan mengular *tak selalu*
hari ni ber'dress poplook. size L. tak tahu boleh sarung berapa lama lagi

Lama rasanya tak tayang gamabr fullbody sendiri. Sebab memang dah lama pun tak amik gambar. Lagi-lagi bila makin kembang macam ni. Bagi lah sekeping buat kawan melepas rindu *aicehh*  Gambar betul-betul terkini ni. Gambar pagi tadi. 

Okay, bye. Esok nak balik JB. Cuti agak lama, hajat hati nak gi Legoland. Tapi mesti penuh tempat tu sebab cuti kan. Dengan waterpark dia pun dah bukak. Hhmm..gi mandi laut je lah.

3 comments:

  1. dah brp bulan ms ni dayu..dah start pakai uniform yer...:)

    ReplyDelete
  2. masa ni baru 2 bulan lebih je rasanya..ari jumaat mmg selalunya aku sarung maxi dress je
    senang..malas nak gosok baju

    ReplyDelete