24 March 2014

Promo datang lagi!!

Aku kan sekarang duta PixaJoy. Tapi duta tak rasmi lah. Tak rasmi bermaksud, buat keje free. PixaJoy tak bayar apa-apa elaun khas pun kat aku. Erti kata lainnya. Buat keje sukarela. Maka sebagai duta tak berbayar ni, aku tetap berbesar hati nak maklumkan, PixaJoy ada buat promosi baru. 

Latest promotion oleh PixaJoy. 

Promosi print kad kahwin pada harga hanya RM 0.90 sekeping, sekali dengan envelope. Berbaloi?? Berbaloi bagi aku sebab dia kan guna Art Card 260gsm, pastu kita boleh design sendiri. Ikut selera masing-masing. Kalau malas nak design sendiri atau kurang kemahiran, pilih je lah template yang dia dah sediakan. Voucher valid sampai September 2014. So sape nak kawin bulan 6 ni, memang patut tempah lah.

The details. Tapi untuk maklumat lanjut, boleh terus ke website PixaJoy.

contoh template yang disediakan oleh PixaJoy.

kalau takde promo, harga adal dia RM 1.64 sekeping sekali ngan envelope.

Disebabkan kad kahwin ni macam dah tak sinonim dengan aku. Tapi apa salahnya hebahkan promosi baik kat kawan-kawan yang mungkin memerlukan. Yang ada adik nak kawin, bolehlah tolong tempahkan kad kawin. Belanja adik-adik kan..sementara ada promo ni. So, kalau nak order, bolehlah terus ke website PixaJoy. Kat situ, dia akan guide step by step on the purchase dan camne nak design kad tu. Rajinkan membaca, fahamkan.. dan silalah submit design. 

Ok, sekian hebahan dari saya duta free PixaJoy.

*aku rajin nak jadik duta tak bergaji sebab PixaJoy dah bagi banyak album photobook free. org berbudi, kita berbahasa katanya.


No comments:

Post a Comment