07 September 2012

Birthday raya - Putera Myrza Aryan

Birthday raya!!!

Tiap tahun ada je sambuatan birthday sekali dengan open house raya. Senang keje. Tuan rumah senang, tetamu pun senang. Achik suka. Last year gi birthday Raisya, tahun ni kita gi celebrate birthday Aryan pulak ye. Aku memang teringin sangat nak gi birthday Aryan ni. Tahun lepas dah melepas. Tu yang berharap sangat nak datang tahun ni. Nak jumpa mama dia. Sebab rasanya dah lama sangat berkawan secara online, borak dalam telefon tapi tak pernah berjumpa. Alhamdullilah, tahun ni ada keluangan masa. Dapat juga hadir walau dah terlepas sesi memotong kek. Takpe lah. Yang penting kek ada lagi. Hehehe...

 Ana memang sangat slim, bagai dalam gambar malah lagi slim. Tinggi. Lagi tinggi dari aku. Ok, lepas ni kalau amik gambar ramai-ramai time gathering, Ana boleh duduk tengah. Aku sebelah dia..

Masa balik Ekwan tanya 'ni kawan awak yang mana??' Bila jawab kawan blog, dia tanya lagi 'dah pernah jumpa??' Aku jawab 'tak pernah, ni lah first time jumpa' Pelik agaknya tengok bini dia borak macam dah kawan lama. Tapi siyes, tak rasa janggal, tak rasa kekok. Rasa macam dah lama sangat berkawan. Ana pun peramah. Ceria je orangnya. Tu yang makin mudah nak mesra.

Aryan is 2!! Birthday boy meragam tak nak amik gambar sama-sama. Mak-mak je lah yang posing lebih. 

pandai pulak Eisya mendengar arahan letak photo prop misai tu kat atas mulut dia. 
aku suka idea photo prop ni. nak buat gak lah.. pastu saje2 gi amik gambar outdoor -bab berangan kau serah kat aku. memenag hebat-

Anyway, terima kasih buat Ana sekeluarga sebab sudi jemput aku sekeluarga. Cha siap dapat 2 gifts, dengan color pencil lak tu. Special sungguh. Dapat duit raya lagi. Ni raikan sape ni?? Terima kasih ye. Insya Allah, ada kesempatan kita jumpa lagi. 

1 comment:

  1. hahahah..cantik picca laki
    ko snap..jeles aku..
    laki aku baru je pegang kamera gedabak tu..masih belajar gebek2..
    xpe nti aku suh dia belajar kt laki ko yee..hahah

    a'ah pandai je si cha letak misai ti atas mulut dia..bagus cha..lepas ni suruh ibu awak buat prop..nti leh cha dgn ibu mengedix berphoto prop..wakaka..

    colouring book de lebih..tu bg cha lebih..tu pun banyak lebih..dh bgi kat tadika kemas sebelah umah..
    duit raya tu kata + open houz..xbyk mne pn..boleh la tambah tabung cha tu sikit..hihih

    thanx so much ye dayu sbb sudi dtg kt majlis aryan ni..sngt hargai :)0

    ReplyDelete