26 February 2013

Sehangat Asmara: Aku memang tahap kemaruk dah ni

Hahahaha..iye, aku adalah kemaruk, malah ketagih. Dulu masa drama ni baru tayang kat Mustika Astro, dan orang dah mula upload atas talian aku kononnya nak buat tak tahu je. Tak nak layan. Aku saja sombongkan diri tak nak turut serta jadik peminta Sehangat Asmara. Lagipun aku tahu aku bakal jadik kemaruk, sebab aku memang suka pelakon-pelakon dia. Selain itu, sape je tak suka novel Aisya Sofea kan. Siap terbuai-buai kau kalau baca novel dia. Tapi bila ada satu malam tu aku tak boleh nak tidur gara-gara dah terlebih tido di petang ahri dan tak tahu nak hadap apa lagi di atas talian, aku bukak lah Daily Motion dan layan Sehangat Asmara. Masa tu dah 12 episod. Dan aku boleh habiskan semua 12 episod sepanjang malam. Kemaruk punya pasal. Sanggup. Lepas subuh baru aku tidur.

Terima kasih la kepada yang rajin sungguh upload. Jangan lah sampai Daily Motion pun sekat segala movie yang di upload kat sini. Kat youtube memang tak boleh harap dah.

alalalala..sangat sweet ok

Memang pilihan pelakon yang sangat tepat. Ya Allah, cool sungguh Zainal Arief. Tenang je dia. Adi Putra memang sangat sesuai bawa watak Zainal Arief. Dan Rita juga sangat best tengok dia jadik Kamilia Najwa. Walaupun aku membayangkan dia adalah lebih seksi dan ranggi dalam novel. Lawa sangat dia, sampai terfikir kenapalah laki dia boleh tinggalkan dia. Dapat bini cun pun nak carik lain. Tapi yelah, kita mana tahu kan apa masalah sebenar dia. Doakan je lah yang terbaik untuk dia dan anak-anak.

Aku dah tengok sampai episod 15. Malam ni nak luangkan masa, nak hadap yang semalam. Part sedih dah tiba. Punyalah tak menyabar dan sebab dah lupa jangan cerita dia macamana, aku telah google untuk dapatkan sinopsis dia. Tapi keterujaan tetap sama okay menanti episod baru.

*baru tahu suara perempuan dalam lagu Ratapan Naluri tu adalah Adira  
* nama-nama watak dalam novel dulu-dulu sangat best-best kan. siap dulu berangan nanti nak bagi anak nama mcm ni lah, macam tu lah..hahahaha..

4 comments:

  1. ok dayu...nexttt dapat anak lelaki boleh bagi name zainal arief! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. confirm ekwan tak approve..
      tp ok gak kan nama tu. nanti aku try usulkan dulu

      Delete
  2. Occay, sekarang jugak aku layan cite ni. Kau memang punca lah!!! Grrr

    *aku lupa novel ni aku penah baca*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..hadap lah
      dah 18 episod kot
      ok lagi nk khatamkan. lagipun katanya 30 episod je

      Delete