07 May 2015

Kek PowerPuff Girls

*Entry ni aku update thru phone. So kalau alignment paragraph tunggang langgang, gambar tak teratur.. sorry lah ye.

Eisya request nak kek Powerpuff Girls untuk birthday dia. Sebelum tu minta kek My Little Pony. Frozen ada gak dia sebut. Tapi bila aku minta dia confirmkan nak mana satu, dia kata 'Nak kek Blossom lah ibu, dengan Bubble, dengan Buttercup' Kakak jadik Blossom, Elma Buttercup.. Sebab Elma kan baby garang. Ibu jadik Bubble. Abah jadik doktor dia. Tinggi sangat imaginasi anak sulung aku. Tapi aku penuhi je lah hajat dia. Dan bila bab kek ni, memang aku tak pikir lain dah. Memang Sweet Wonders je lah terlintas difikiran aku. Dan bila Fad memang available dan free untuk buatkan kek untuk majlis Eisya dan Elma, akak happy sangat. Senang urusan aku sebab Fad akan bawak kan kek tu ke KFC terus sebab diatetamu gak.

Aku serahkan semua kat Fad. Aku just bagitau nak kek tu kaler merah, hijau dan biru. Ikut kaler powerpuff girls tu. Kek apa pun aku serahkan kat Fad. Dan Fad buatkan kek coklat moist dengan buttercream. Siap Fad tambahkan sponge kek kat bahagian atas tu sebab sehari sebelum majlis aku rasa kek adalah kecik tak mencukupi. Thanks Fad layan kerenah aku. Harap- harap kau tak kena tidur lambat sebab buat kek aku.
Amik gambar dari Instagram @thesweetwonder

TheSweetWonder bukan setakat buat kek je. Semua desert dia boleh buat. Creampuffs Fad lagi lah. Kalau makan macam tak boleh stop. Kalau nak buat makan-makan, bab deserts korang serahkan je lah kat Fad of TheSweetWonder. Confirm puas hati. Tetamu pun tersenyum manis sebab dah makan byk benda-benda manis yang sedap.

Nak berurusan dengan Thesweetwonder, Call or Whatsapp je Fad terus. 
016-225 4594.
Tak pun follow je IG TheSweetWonder untuk lebih hasil kerja marvellous TheSweetWonder. 
Yang paling best, Fad boleh tolong hantarkan order korang. Tapi adalah minimum order dia. Win-win situation lah. 


Thanks Fad sebab realisasikan impian Eisya nak kan kek Powerpuff Girls. Elma tak paham apa, dia redho je dgn pilihan kakak dia. Tunggu lagi 2 tahun. Ibu tiada lagi kuasa memilih. 

No comments:

Post a Comment