08 May 2012

DIY Muffin Stand

Dulu aku dah publishkan cara nak buat Muffin Stand ni, so sekarang aku nak tayang pulak macamana hasilnya. Lama dah siap stand ni, tapi saja simpan dulu. Konon eksklusif sangat lah tu. Layankan aje. 

So, ini hasilnya. Memang aku puas hatilah. Jimat duit achik (:

DIY Muffin Stand beraksi 

top tier boleh isi 7 biji muffin size L, dan lebih kurang 10 biji muffin size M kat middle tiers. bottom tier boleh isi lebih kurang 10 muffin size L dan 8 bijik muffin size M.

Sape yang merancang nak buat birthday anak, kalau berdekatan dengan aku..kalau rasa nak pinjam muffin stand ni bagitau lah. Datang la rumah amik. Aku bagi pinjam free je. Tapi kalau warna tak bersesuaian dengan tema korang, aku cadangkan korang buat sendiri yang baru. Senang je. Refer balik cara-cara nak meng'DIY muffin stand ni. Pandai-pandailah korang decorate tier tu. Aku tak jumpa pulak ribbon comel-comel *malas nak carik sungguh-sungguh sebenarnya*

Tapi kalau nak beli pun ada je kot yang murah, aku yang tak pandai carik (:

*nak try DIY Cake stand lah

2 comments:

  1. tengok entry dayu ni buat kita x sabar nak plan birthday rafique..otak dah ligat dah pikir nak buat itu ini ni..tp kena mintak green light dr banker dulu..hahaha

    ReplyDelete
  2. lumrah kot mak-mak
    kita mmg sentiasa over bab2 mcm ni
    kadang laki sendiri kata kita berlebih.. (:

    ReplyDelete