21 May 2012

Peraduan Baik punya

Semalam masa gi Mydin nak top-up bahan keperluan rumah, lalu depan Secret Recipe, nampak banner depan kedai. Ekwan yang perasan dulu. Terus dia panggil aku'yang, secret buat contest. hadiah DSLR' Aku pun angkut Eisya terus berdiri tegak depan banner depan kedai tu. Baca punya kusyuk. Haruslah kan, hadiah super menarik.

Dah lah 2,3 minggu ni memang aku giler join contest. Segala macam contest aku join. Pantang dalam paper ada pape peraduan, aku gunting siap-siap. Kemaruk. Siap beriya gi kedai beli barang untuk dijadikan bukti pembelian. Memang seronok penganjur kalau semua orang kemaruk macam aku. Tercapai objektif penganjuran contest.

Look - A- Like contest oleh Secret Recipe

Syarat peraduan mudah je. Makan kat Secret Recipe paling minimum RM30, pastu submit dengan sekeping gambar. Tak pun, referlah website dia for further details ye.

Apa lagi geng?? Malam ni gi dinner kat Secret recipe. Memang harus lebih dari RM30 punya. Simpan resit elok-elok. Pastu jangan lupa amik gambar berdua ngan anak masa makan tu. Pepandai korang lah. Tapi selitkan lah unsur-unsur kreatif di situ. Buat aksi suap-meyuap ke.. Pandai-pandailah pikat juri, biar bila dia tengok je gambar tu 'alaalalala...sweetnya mak ngan anak ni'

*tak dapat D5100, dapat Coolpix pun jadik. eh..voucher kek pun boleh lah

2 comments:

  1. tak payah amik gmbr mkn kt situ pon takpe kot dayu. asalkan ada resit bukti pembelian rm30. gmbr anywhere pon bleh.

    ReplyDelete
  2. kena amik gmbr kat secret, dlm syarat peraduan dia dah nyatakan..siap bold lagi..

    wady ngan raisya wajib join

    ReplyDelete