04 July 2013

Contest Drypers: How has your baby changed you???

Lama tak join mana-mana contest. Takde mood, dan kurang minat. Tapi bila kat sidebar blog ni muncul satu contest berkaitan ibu dan anak. Contest submit-submit gambar, terus aku klik. Achik suka bab-bab ni. Contest pasal diapers lak tu. Alahaii..sesuai sungguh. Terus datang semangat tau. Jadik makin bersemangat bila tengok tang hadiah yang ditawarkan. Menarik. 

Cukup menarik untuk dicuba kan. 

Tak dapat RM12,000 tu pun tak kesah, dapat supply pampers pun aku suka dah. Tapi Eisya tak pakai diapers dah. Takpe, tahulah aku mana nak salurkan.

Contest-contest online memang mudah. Kalau tak join macam merugikan. Bukan susah pun, klik kat 'Sign up' dan taip isi maklumat yang diperlukan. Pastu pilih gambar yang terbaik untuk dipertaruhkan dan mulalah meng'kreatifkan diri anda dalam mereka ayat. Alah, korang semua terror bab ni. Aku tahu. Kalau yang suka sangat amik video, pun boleh jugak. Mesti lagi best. Orang old school macam aku ni tetap dengan gambar dan kata-kata. Belum terfikir lagi nak rekod-rekod video.

aku dah submit. gambar kat header menjadi pilihan sbb tu je yang terbaik ada dalam pc.yang lain-lain tak semenggah (:

Takde kena meraih undi. Tu yang paling best. Tapi kalau boleh komen dan share ke FB. Untuk tujuan promosi lah tu. Tolong promote. So tunggu apa lagi ibu-ibu sekalian, joinlah. Tak sampai 5 minit pun. Sila jengah kat website ni: http://www.changes.drypersmalaysia.com/#top

Aku rasa nak submit sekeping lagi lah, boleh ke erk??


1 comment:

  1. macam nak joint gak la..terus nk tukar diaper baby arfan dr petpet ke drypers..boleh macam gitu...huhuh

    ReplyDelete