28 February 2017

Bali is Just Awesome

The best vacation i ever have!! 

Jadik double triple best sebab 3 in 1 trip. Holiday + Birthday Treat + Honeymoon. 4 hari yang sangat membahagiakan. Aku wanita paling bahagia sepanjang 4 hari tu. Bali memang antara tempat yang tersenarai dalam antara tempat untuk aku lawati, walau hanya sekali. Dan nampak gayanya, bakal datang lagi ni ke Bali. Tak cukup 4 hari di Bali. Seminggu pun belum tentu. Maka, kena datang 2,3 kali lagi bagi puas hati. InsyaAllah, ada rezekinya nanti.

Selalu Ekwan kalau dah sampai sekali tempat tu, dia tak nak dah datang lagi. But not for Bali. Dia pun sama je kemaruk macam aku. Tak puas sebab tak dapat explore laut-laut di Bali. Tak berkesempatan mencuba surfing kat pantai-pantai dia *macam kan reti kan..* Tapi cuba tu mesti, tu yang kena datang lagi tu.

Why Bali??

Bali memang cantik. Complete. Laut ada. Tanah tinggi ada. Bali memang dah dibentuk khas untuk pelancaongan. Semua teratur. Semua tempat-tempat tumpuan utama dia dah dilengkapkan dengan segala kemudahan yang sepatutnya ada. Dan aku kategorikan Bali sebagai bandar pelancongan yang bersih. Tourist guide memang betul-betul jaga visitors. Dan paling best, perut aku sentiasa kekenyangan sepanjang ada kat Bali, Makanan halal bukan masalah sepanjang kat Bali. Ni antara faktor utama bila bercuti. Perut kenyang, baru hati senang.

The awesome Bali in randomly summarize.

Gambar beribu. Hasil daripada 3 kamera. Hahaha.. Dan honestly, sehingga kini keje aku adalah browse gambar setiap hari. Kemaruk. Tak puas. Tak dapat berada kat Bali, tengok gambar pun jadik lah. Video ni antara gambar-gambar yang aku compilekan. Tu pun banyak tempat yang tercicir. Nanti nak buat another video lah. Layankan je lah kemaruk aku ni. Bali just awesome. Total awesome. Yang kaki berjalan tu, mesti masukkan Bali dalam senarai 'Place To Visit' korang. 

Dan aku pasti akan datang lagi ke Bali. 

No comments:

Post a Comment