12 December 2012

Rambut Eisya

Aritu lepas potong rambut Eisya lupa lak aku nak amik gambar dia dengan rambut terbaru dia. Baru sangat, sedangkan takde beza mana pun. Cuma potong pendekkan je. Kasik kemas. Supaya aku tak bergaduh dengan dia setiap kali aku nak ikat rambut dia. Dia pun tak rimas rambut asyik tersepit kat celah ketiak. 

Bukan mudah nak amik gambar dia sekarang. 

gambar terbaru Eisya. ptong biasa je. muka tak berubah mana pun.

close up sikit. 

Lepas ni potong depan je lah. Aku suka dia rambut panjang. Rambut lurus macam abah dia, rugi ohh tak dibiarkan panjang mengurai. Mak dia ni sibuk rebonding nak rambut licin, boleh lepaskan kena tiup angin gitu. Anak aku rimas. Tak patut. Tapi nasib baik dapat rambut lurus macam abah, takde lah nanti dah remaja sibuk ajak ibu gi saloon nak rebonding.


6 comments:

  1. Budak² tgh lasak sbb tu diorg rimas rambut panjang..Mengganggu akriviti diorg kononnya..Hahahaha~

    ReplyDelete
  2. Dayu, rambut kau bukan asalnya lurus gak ke? Maksud aku, ikal2 mayang sket tapi lurus kan, bukan curly kan? Aku rasa cam rambut asal aku gak.

    ReplyDelete
  3. comel jee rambut lurus.....senang nak di jaga kan dayu....

    ReplyDelete
  4. rambut aku tak lurus licin berkilat macam rambut Eisya dan abahnya
    rmbut aku ikal
    adik2 aku yg laki semua rambut lurus, ikut rambut mak aku
    aku combination mak ngan ayah
    harus lah rambut aku lurus tak bape lurus lah jadknya

    ReplyDelete
  5. ank dara daku lah yg dh remaja sok ajak mak dia pegi salon rebondign rambut hahaha

    ReplyDelete