17 August 2008

Harus kah menyesal?

Nak menyesal pun tak guna, tak baik lagi pun. Biarlah.. Doakan je lah mereka akan terus kekal bahagia berdua.. *ikhlas ni..malas nak amik ati walaupun sebenarnya terasa*

Tak payah lah nak terasa ke apa kan, buat rugi je.

Pernah tak korang gi mana2 majlis kenduri kawin, tapi terasa macam sebenarnya org tu tak nak korang datang *pastu yang kau antar kad jemput aku dtg buat pe??*
-main pass-pass je pun, mana ada aku dpt pun kad kau, takde pejabat pos kot kan kat area umah kau-

Dahlah peta kat kad tak boleh pakai, mmg tak membantu langsung. Ke memang kau tak nak org dtg majlis kau?? Buat syarat je ko 'pass' kad tu..

Kan dah tak pasal-pasal aku marah!! Baik-baik aku dtg nak meriahkan majlis kau, dah rasa menyampah pulak. Takde makna dah la nak amik-amik gambar semua.. blah lagi bagus!!! Nasib baik nasi ngan lauk pengantin kau sedap.

Tapi sebagai kawan *tu pun kalau kau nak mengaku aku ni kawan lagi lah..* Aku doakan korang, suami isteri bahagia berdua dalam dunia korang. Dia suami, sebagai isteri kenalah taat, dengar kata suami semua..dah dia tak kasik kawan ngan kitaorg...nak buat camne. Kitaorg kan Comel, Sopan-Santun, Suka tolong orang.. tu yang dia tak kasik kau kawan ngan kitaorg kot...
*tak kasik sudah..aku tak heran*

Takpe lah..syurga isteri di bawah telapak kaki suami kan...

4 comments:

  1. ~ bab2 g kenduri kahwin nie amy berkira skit. bukannya apa, if dia main pass or just bg pesanan jer guna mulut. baik tak yah pergi. sebabnya, cam tak beria jer jemput kita. setakat nie, amy pergi majlis kawan2 yg terdekat jer. kawan yg memang amy selalu contact2. and I know, bila my turn mesti tak ramai yg dtg. tak kisah la, janji majlis nya tuh kena grand. huhuhuhu... *tak mau2 angan nya tuh* ~

    ReplyDelete
  2. ayoo yo.. ngape boleh jadik camtu..

    tak pe akak paham perasaan ko dayu

    ReplyDelete
  3. ishh..kalo I jadi u la..mmg terus balik je. xkan jamah langsung makanan nye

    ReplyDelete
  4. dayu...2 kenduri kawin saper?...wawa eh...aku x g pun...dier tak ajak...mane nak datang...2 pun didi yg bgtau...tp dier pun x g...naper nyer...dier wat tak tau kat ko ker..?

    ReplyDelete