05 May 2011

Digi WWWOW Awards: Award untuk semua!!

Rakyat Malaysia paling banyak menghabiskan masa bersama Internet?? Fakta yang tak berani aku nak sangkal dan nafikan kebenarannya sebab aku mungkin adalah termasuk dalam statistik tersebut. Ye, aku habiskan kebanyakan masa depan komputer main internet. Dengan kerja rumah yang macam tak reti nak habis, dengan Eisya yang sentiasa mahukan perhatian penuh diberikan hanya kepada dia, aku masih akan sentiasa rebut peluang yang ada untuk update Facebook, jenguk blog. Tak dapat lama, sekejap pun jadik lah.

Internet takde sehari, gelisah aku dibuatnya.

Bila tengok iklan Digi WWWOW Awards di ChurpChurp, aku macam tertarik. Rasa nak turut serta tapi macam tiada keyakinan. Rasa macam tak layak. Tapi bila tengok iklan dia kat TV pulak, aku jenguk balik website dia. Ushar-ushar cara nak join, tengok apa categories yang ada. Dan tiba-tiba rasa nak join. Nanti korang tolong vote eh..


Hahahaha.. Wa dah submit URL blog wa!!! Macam tak percaya la pulak. Pilih category 'Blogger of the year' pulak tu *malu pulak rasa*

Blogger of the year???

Geng, meh lah. Jom lah ramai-ramai join. Pastu kita sama-sama membuang undi. Jomlah. Bukan selalu ada orang nak bagi award kat blogger macam kita ni. Jomlah.. Digi WWWOW Awards ni adalah yang anugerah internet pertama dianjurkan untuk rakyat Malaysia yang dikatakan paling mencintai internet. Jomlah geng, sambil suka-suka, manalah tahu rezeki kita, boleh dapat trophy. Boleh tayang kat anak cucu nanti sambil kata ' dulu opah ni blogger tegar tau' sambil sibuk bagi url blog suruh derang jengah blog kita *berangan*

Dan, dah alang-alang kan:

Sila undi saya!!
Klik saya gambar di atas. Terima kasih *kata kawan*

Nanti kalau kamu dah submit link kamu, buat hebahan ye. Nanti saya pergi membuang undi.

6 comments:

  1. tq..tq
    vote tau jangan tak vote
    dan jgn lupa, submit juga URL anda. mana tau rezeki anda nak julung trophy digi bagi ni

    ReplyDelete
  2. da vote!! aku punye url memang x gempak. jangan harap nak jadi blogger paling glemer. heeee

    ReplyDelete
  3. Wah...dayu join yer...semoga berjaya..nanti nad tolong vote....nad dah kembali...semoga dayu n family dalam keadaan sihat...

    ReplyDelete
  4. Wah...dayu join yer...semoga berjaya..nanti nad tolong vote....nad dah kembali...semoga dayu n family dalam keadaan sihat...

    ReplyDelete