26 May 2011

Mintak Perhatian

Assalammualaikum,

Nak mintak perhatian semua. Terutamanya kepada yang menempah Baju Baby Blogger tetapi masih belum membuat pembayaran. Di mohon kerjasama dari anda semua untuk berbuat demikian kepada saya selewat-lewatnya JUMAAT, 27 MEI 2011 ini. Ini adalah bagi memudahkan proses pembayaran kepada pihak printing.

Di sini saya maklumkan mereka-mereka yang terlibat. Mungkin ada yang terlupa atau terlepas pandang. Dan mungkin juga tidak dapat nak akses blog saya atau tidak boleh nak akses FB, tu yang tidak tahu mengenai pembayaran ini. Maka, saya mohon kerjasama, kalau anda kenal mereka ini tolong maklumkan ye.

21. Mun (Aqil)
49. Hannah (Myiesha)
60. Juelee (Ar-Rayyan)

*Mun ni saya betul-betul tak tahu nak contact camne *nangis*

Ada yang tersenarai di atas yang telah menghubungi saya dan memaklumkan akan membuat pembayaran minggu ini. Nanti kalau dah transfer emailkan alamat terus ye ke dayuyuna@gmail.com

Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang telah membuat pembayaran. Insya Allah, nanti bila baju akan dipos, saya dan Onniey akan maklumkan kepada anda semua. TQ ye.

6 comments:

  1. aaa xsbr
    bile dh siap baju ni bru ley bincnag psl gath trbesar tu yer..
    hrp2 ley join
    nk tgk semua ank2 pkai baju neh
    waaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. dayu kita dah bayar lerrr..huhu!!sile cek balik n kita cek jap referrance no maybank2u ok

    ReplyDelete
  3. dayu, yg iza tu nnt yana email no fon die kt dayu

    ReplyDelete
  4. owhh ada lg yer. aritu sy terlewat sket wat payment pon dh risau & kalut sesangat dah.hihihi

    ReplyDelete
  5. alamak dayu.. bape hengget??? adoihaiii sorry lambat dpat informasi... huu saya akan bayar zaaaa malam ni jugek..

    ReplyDelete
  6. mun ada sms dayu tak? ni mn anak dia mieza kan nurul ada bg no dayu kat mun ari tu

    ReplyDelete