25 October 2009

suka dalam kesakitan

Pinggang sakit.

Konon layan lagu ni, melalak sorang2, sampai laki aku naik pening hilang lah sakit pinggang tu. Berangan lah ko dayu. Time berjalan tak ingat, habis satu Sunway Pyramid ko tawaf. Hah!! Rasakan lah!!!



Patut tak aku saman org sebelah yg menganggu gugat hari minggu kami, dan menyebabkan kami melarikan diri dari rumah sendiri sampai sakit2 pinggang!!!

*dah lah kotor kan kasut2 guwe.. hangin satu badan siot

6 comments:

  1. huih..patut saman..

    sonok ye ko dayu layan lagu..hahahhaa

    ReplyDelete
  2. erm bleh saman ek? kitorg dulu bersabar jelah..dari awal bulan 5 sampai lah raya. lepas raya dah senyap sbb hampir siap. jgn kata kasut tp keta, sliding door, tgkp bilik xbleh bukak sbb habuk masuk. plus, pintu blkg pon xbleh bukak kang abes pasir2 sume terjah masuk dapo. nak wat camne..sabo ajelaa

    ReplyDelete
  3. hehehe... tak pasal-pasal je kena keluar jenjalan ekh?

    ReplyDelete
  4. ni mmg sabar gak lah ni
    rasa tak sabr nk tggu umah2 keliling ni siap
    pening paler otak ni
    tak tenang dok umah ari minggu
    nak tak nak, kena kuar berjalan
    duit pun abis ngan meriah

    tapi best gak
    bleh dating selalu ngan suami sendiri

    ReplyDelete