28 September 2008

rajin la kononnya

*mmg rajin la, bukan konon2 tau*

Orang lain sibuk buat kuih, kita nak gak turut serta kan. Buat yang senang2 sudah *kata kat umah sewa ni takde oven, cmne nak buat kuih yg gempak2*

Cornflake madu sudah. *sedap lagi rangup pe, sambil ngadap tv mmg licin la sebalang nanti*

cornflake tu melambak2 lagi ni *chaiyookk dayu!!!*

Aktiviti ke Jalan TAR tetap dilaksanakan walaupun mood membuat kuih ditahap tertinggi. Gi sekali ngan en izan dan kak Fatin *aiyoyo!! manusia punyalah ramai..rimas!!!*

Dan disebab kan kelekaan menyopping smpai lupa nak reserved tmpat nak berbuka. Dan akibatnya, berbuka la kami dgn kepok lekor di depan Sogo *syok pe, meriah je spn sogo tu*

2 comments:

  1. cemut pun nk buat biskut ni mlm ni..even simple je tp sedappppppp kan..

    ReplyDelete