03 January 2013

Samsung Galaxy Note II Free

Sape nak Samsung Galaxy Note II Free?? Diulangi, FREE. Siapa nak??

Giler tak nak. Dah lah free, lagilah nak. Sape nak bagi free ni? Pihak yang bermurah hati itu adalah Maybank Malaysia. Siap dia nak bagi free 5 biji ok. Dan lagi best, 5 biji setiap bulan. Bermula 1 Disemebr 2012 hingga 31 Mac 2013. Ada 4 bulan. Maknanya ada 20 biji Samsung Galaxy Note II akan diberi secara percuma. Giler best.

Maybank nak bagi Samsung Galaxy Note II free wehhh!!!

Untuk Maklumat lebih lanjut dan jelas, boleh ke website Maybank2u (Klik ke kat Maybank tu)

Macamana nak berpeluang menjadi insan bertuah memiliki smartphone percuma ini?? Senang. Sangat mudah, tak sampai 10 minit dah berpeluang nak menang. Cuma perlu update email address dengan no telefon je. Bukankah mudah itu. Ya Allah, memang teruja sungguh la aku. Sebagai pengguna tegar Maybank2u, aku adalah sangat tak patut melepaskan peluang ini. Harus dimanfaatkan sepenuhnya. 

Ada 2 cara untuk kemaskini maklumat tu, 1) Boleh pergi mana-mana cawangan Maybank yang berdekatan atau 2) Just update kat akaun Mayban2u. Steps dia pun simple je.

Aku dah update dan sekarang berharap akan dapat any call/email dari Maybank yang menyatakan aku adalah pemenang bertuah bagi bulan Januari 2013 ni. Hahaha.. Tahap keterujaan adalah maksima ok. So apa lagi?? Kepada pemilik-pemilik akaun Maybank2u sekalian, gi lah update maklumat anda untuk lebih mudah dihubungi oleh pihak Maybank. 

*ada 2,3 contest/rewards yang Maybank tawarkan tu

5 comments:

  1. SAYA adalah pemenang samsung galaxy note 11 itu.. ;)

    ReplyDelete
  2. hah?? kau dah dapat?? wahhh!! siyes kah ini?

    ReplyDelete
  3. wah...besnye klu dapat.......moge kite semua bertuah...
    dah update jugak...thanks dayu...

    ReplyDelete
  4. dayu,takde pun advert nye? camne nak update? huhu

    ReplyDelete