16 January 2013

Where To Start

Terlalu banyak yang nak diceritakan. Banyak. Terlampau banyak. Tak tahu nak bermula dari mana. Dah lah hampir seminggu membiarkan blog tanpa cerita terkini. Previous entry pun update from phone je. Tapi kepuasannya tak sama Perasaan ingin menghadap blog sangat tinggi, tu yang terus hadap ni.

Where to start??

Sudah semestinya 'Sarawak Tour' kami tapi nak mula dari mana?? Blur. Hahaha..

5 hari di Sarawak adalah sangat best, sangat seronok dan semestinya meletihkan. Tapi keletihan yang berbaloi. Pengalaman travel sejauh 400++KM dari Sibu ke Kuching hingga ke sempadan Kalimantan adalah sangat berharga. 400KM tanpa highway, dengan keadaan jalan di Malaysia Timur yang sangat berbeza dengan jalan di Semenanjung, memang rasa beruntung dapat merasa semua tu. Berpeluang bercuti bersama keluarga yang jauh di perantauan, lagilah menyeronokkan. Lagi seronok sebab ada orang belanja. Terima kasih yang sangat tak terhingga kepada abang ipar dan kakak birasku. Moga kalian sentiasa dimurahkan rezeki dan boleh belanja kami lagi *bertuah punya adik ipar*

Permulaan yang sangat indah bagi 2013.

anak-anak yang keriangan. 

Okay, aku anggap ini sebagai teaser. Bagi aku masa untuk sorting gambar yang semuanya berjumlah 1000++ ini. Dan bagi aku susun chapter by chapter edisi Sarawak Tour ini. Dan siap sedialah kalian semua akan entry berkaitan Sarawak dari aku nanti. 

3 comments:

  1. tak sabar mau bace next entry.....ade rezeki mau ke sana jugak nnt...jeles aku ngk ko bli barang murah2...heheheh

    ReplyDelete
  2. SILA UPDATE SECEPAT MUNGKIN YE KAK.. SAYA AMAT MENANTIKAN KEUPDATETAN KAMU SEBAGAI RUJUKAN DI KEMUDIAN HARI.. TERIMA KASEH..

    ReplyDelete