01 December 2010

e-voucher & TawaranHarian

Free Voucher??

Sape tak suka, semua kalau dapat voucher mesti sengih-sengih. Tiap bulan dapat buletin Astro, kalau ada voucher dalam dia mesti suka. Lagi-lagi kalau voucher barang makan. Lagi lah berbunga hati aku. Kalau shopping, dah habis duit beratus-ratus, pasti dapat free voucher. Terus gembira kembali walau duit dah susut. Konon buat cover balik duit yang dah habis shopping tadi.

Aku paling suka kalau dapat shopping voucher Sogo/Jusco.

Dan sekarang, voucher bukan saja boleh diperolehi dari celah-celah magazine. Tapi secara online. Dan yang seronok. Ada je tawaran baru setiap hari. Tak suka yang ini, tunggu yang esok. Tak berkenan jugak, kau tunggu lah sampai apa yang dinanti muncul. Dah la offer sekurang-kurangnya 50%. Perrghhh!! Memang menarik. Tak payah susah-susah, duduk depan komputer tunggu voucher muncul di skrin.

Apa yang perlu anda lakukan, hanyalah tuju ke laman web TawaranHarian. Dan nak nikmati tawaran dan keistimewaan yang disediakan, haruslah jadi ahli. Free je pun, bukan kena bayar pape pun. Tak ke menguntungkan tu namanya. Dan mulalah menikmati Tawaran Istimewa. Ada macam-macam, ada dining voucher, beauty treatment, spa package, hotel stay dan macam-macam lagi. Yang penting, pasti berbaloi-baloi.

TawaranHarian - Malaysia's Best Daily Deal

Setiap hari, satu tawaran akan ditawarkan. Dan setiap tawaran akan berlangsung selama sekurang-kurangnya 24 jam. Cukup masa, new deal will appear. Macam hari ni (1 Disember 2010) Tawaran adalah daripada Hajime Japanese Restaurant. Dia offer :

50% Off Chicken Katsu Set @ Hajime for only RM25 instead of RM50!

Berminat? Sila beli voucher ini segera. Ingat senang nak dapat offer sampai 50%
Hanya dari TawaranHarian. Tidak dari yang lain!!

Macamana nak beli?? Ohh, sungguh mudah. Hanya pastikan kad kredit anda aktif dan buatlah pembayaran secara atas talian.

Langkah mudah untuk menikmati tawaran terbaik dari TawaranHarian.

Dan apabila pembayaran anda sudah disahkan diterima, voucher tersebut akan diemail kepada anda dan silalah download voucher tersebut, print dan bawak ke pihak penaja promosi bersama tersebut. Jangan risau, selalunya voucher tu adalah bertahan selama sebulan. Tak semestinya daily deals, nak kena guna in a day jugak. Bila free boleh la guna.

Kalau korang ada promosi yang hendak ditawarkan, boleh la hubungi TawaranHarian.

Apa lagi, mulai sekarang setiap hari check lah TawaranHarian. Pagi-pagi, on je komputer terus terjah TawaranHarian. Tengok arini ada offer apa. Kalau menarik dan terpikat, terus beli. Jangan teragak-agak. Mana lagi nak dapat benda gini kan..

*dapat 50% hotel voucher, memang tersengih riang aku

1 comment:

  1. rajinnya dayu..kite sllu gak dpt voucher2 nih. tp sllunya x pegi pon..huhuh...membazir je voucher. maybe lps2 nie blh bagi kt dayu jer..hik hik

    ReplyDelete