19 December 2011

Tie-Rack

Ini bukan 'Tie-rack' buat untuk susun tie eh.. bukan, bukan..jangan silap sangka. Ini adalah Tie Rack Scarf. Aku pun baru tahu pasal shawl bernama 'Tie Rack' ni. Yelah, selalu beli kat Jalan TAR je. Mana la ada jual Tie Rack kat sana. Dan baru jugak tahu, yang kedai TieRack ni ada kat KLIA je.. *giler exclusice* Tapi tak pastilah kalau sekarang dah ada branch lain. Tapi tak payah risau, sekarang kan segala-segalanya ada di alam maya. Klik sana, klik sini..Esok dapat apa yang diingini. Semua di hujung jari (:

Boleh terjah Tie-Rack Lovers sekarang!!!

Peerrghhh!! Design Satin Shawl dia memang menawan hati lah. Design abstrak idaman kalbu.

Jatuh Cinta!!!

Sila jangan terngigau-ngigau ye Dayu.

Siyes, design shawl dia memang menarik. Kat Jalan TAR pun agak payah nak dapat shawl design gini. Kalau pashmina memang banyak la. Tapi aku macam tak baper minat ngan pashmina, kain dia tebal kot..pastu panjang sangat. Tapi tak minat, tak minat pun..melambak gak koleksi aku. Semua sebab corak/design dia yang mengoda.

Nape aku tak tau pasal Tie Rack ni dari dulu *sian aku ketinggalan*

Mata juling browse shawl

Yang lagi best, shawl dari Tie-rack lovers ni memang datang dari UK. Harga yang ditawarkan juga adalah yang terbaik di pasaran buat new stock tie rack shawl. Tak dapat lah dari online shop lain. *boleh cuba kalau tak percaya*

So, apalagi.. boleh la try TIE RACK pulak..

3 comments:

  1. maknanya ini utk pakai bukan tuk diy ape2 kan??
    konpius sbb lately mu rajen ngediy :p

    ReplyDelete
  2. dah keluar balik..dulu pakai buat g ngaji jer.. :)

    ReplyDelete
  3. selalu teringin nak beli tp asal berkenan je sold out.huhuhuuu

    ReplyDelete