15 March 2012

GERAM

Achik dah gemuk. Achik tension. Geram dengan lemak-lemak di perut. Tak memberi kerjsama langsung. Takpe..Takpe. I will do something. Tak rela lihat rupa sendiri yang begini. Buruk bebenor je rasa. Telinga pun dah tak tahan dengan gurauan manja suami tercinta. Menusuk kalbu terus ke jantung kau.



Lepas ni kena rajin sarung PB. Jangan ngelat. Jangan banyak cekadak, jangan banyak alasan.

Nak cantik ke tak nak??


I really need to do something!!!!

13 comments:

  1. hahahaa sama dgn la
    laki mak da gurau kasar skrg

    ReplyDelete
  2. pakai PB + lactolite mmg berkesan dayu.kena rajin je.hahaha saya pun malas :)

    ReplyDelete
  3. relax lah dayu. Aku pon kena tahan napas setiap kali nak duduk. itu je masalah aku sekarang! hahaha. T_T

    ReplyDelete
  4. sama la dayu.. nk kurus gak

    ReplyDelete
  5. yg ana ni nk gemuk sikit..kurus sngt..sume tegur kata makin kurus..
    eemm...

    ReplyDelete
  6. hehehe. kena kuat semangat dayu. :)

    ReplyDelete
  7. slim je lg dayu... biasala naek sket...hehheheh :D chaiyok2... rajin pakai PB~

    ReplyDelete
  8. chayok2 dayu.... kautkan semangat kamu...

    ReplyDelete
  9. alahai perut jiha pon boncet gak huhuhu

    ReplyDelete
  10. Adoila..dh namanye mak2 beranak satu dua ..mmg boncet x lari.walaupon aku pd zahirnye kelihatan kurus, tp boncet masih ade dayu..huhu..

    ReplyDelete
  11. beli katne ye pb..?berapa rm?

    ReplyDelete
  12. hi dayu:)

    sarung smula PB tu,rugi taw xpkai...dah bli dgn hege ribu rivab,maka wajiblaa pkai..

    rmai yg kt nak kesan lg cpat,pkai PB selama 8jam sehari plus ambil lactolite(^__^)...tu mmg pakej laa..

    tp cam sy br pkai PB dlm 2weeks++,mmg rs ada pbezaan...bdan pun rs sedap+tegap jer...1st week pkai cam senak nafas+xslesa tp pastu ok jer..

    than sy ambil Herbalife (sbb tu sy xtry lactolite)...nak msuk kali ketiga repeat Herbalife (^__^)...tkut nt badan tkezut coz tb2 mkn produk lain lak...sbb tu sy still consume ambil Herbalife...

    ReplyDelete