29 April 2011

Baby Blogger Shirt: Final Check

Kawan-kawan sekalian,

Di sini saya senaraikan tempahan yang telah saya terima dalam tempoh sebulan ini. Mohon kerjasama anda sekalian untuk buat semakan terakhir. Confirm kan size dan juga nama untuk dicetak di belakang t-shirt. Nama adalah maksima untuk 8 huruf. Maka, mana yang bagi nama penuh sebelum ni, aku noted ikut nama yang biasa dicatatkan di blog. Itu juga mintak disahkan semula.

Tentang pembayaran, aku tak confirmkan akaun mana nak terima duit korang semua. Nanti dah confirm aku maklumkan semula. Harga baju adalah RM 20. Dan termasuk duit penghantaran menggunakan poslaju RM 6. Jumlah semua adalah RM26. Urusan pencetakan adalah diuruskan oleh Onniey. Penghantaran juga oleh dia. Tugas aku berakhir di sini. Harap semua berpuas hati dengan servis yang saya berikan *aiceehhh*

Untuk yang telah menempah, terima kasih di atas sokongan anda berikan. Kepada yang terlepas, takpe nanti kalau masih mendapat sambutan, masih ramai yang ingin sarungkan baju comel itu ke badan anak mereka, aku dengan rela hati akan uruskan tempahan korang lagi. Mungkin boleh buat untuk mak-mak sekali.

Boleh lah mula mendesign dari sekarang (:

Ini senarai tempahan (70 helai semuanya):




aku print screen je. tak larat weh nak taip semula. banyak sungguh. sampai 70 order.

Kalau kurang jelas, klik gambar tu untuk penglihatan yang lebih jelas. Dan sila semak. Sebarang pembetulan boleh maklumkan di sini. Atau boleh juga emailkan terus ke dayuyuna@gmail.com.

Terima kasih.

*kepada Nadia, ibu kepada Hajiq.. tolong hubungi saya segera. nak confirmkan size baju Hajiq ni.

28 comments:

  1. dayu..mun tukar saiz baju untuk mirza eh...dari 12 ke 18 bulan..ok..thanks

    ReplyDelete
  2. hihihi dayu, yg font merah tu tndanya ape?
    lg satu rase mcm nk tukar size la..amik yg besar ckit blh pkai lama..husna tukar ke 12 m ek

    ReplyDelete
  3. dayu,saiz boleh tukar lagi tak?
    kalau boleh,tukarlah kysha punya tu.ambil yg 12m punya.
    kalau besar boleh simpan dan pakai lama.
    tq

    ReplyDelete
  4. Dayu jumlah tu =RM26..tertinggal huruf 2 tu:)

    Tak sabar nak sarung kat ammar:)

    ReplyDelete
  5. waaaa ramai gler
    kalau la dpt kompol semua skali ni dlm gath
    comfirm meriah gler..
    tskk harap2 mnjadi la 1 hr nanti :)

    ReplyDelete
  6. beb. aku tukar balik boleh? saiz 18 bulan. boleh tukar ke?

    ReplyDelete
  7. sape yang nak tukar size
    buat sekrang
    ni lah tujuannya aku publishkan size ni. buat segera

    isnin aku tak layan dh ..hehehehe
    kerek tak ayat aku

    ReplyDelete
  8. size btol, nama btol
    harga da tau
    so nak bayar camne??

    :-)

    ReplyDelete
  9. dayu qaid tukar size 12 la..leh gaye2 lame skit

    ReplyDelete
  10. Salam dayu.sori sgt lmbt inform saiz.komputer rosak baru elok nih.saiz hajiq 12 months ek..nama belakang tulis hajiq ..tq

    ReplyDelete
  11. dayu . haha as terlambt plak.
    :P

    as - Adif Putra 18m

    TQ

    ReplyDelete
  12. okeh! kompom! tak sabar ! bangga! dan sebagainya... hahahaha

    p/s: gud job onniey & dayu. cayalah beb.

    ReplyDelete
  13. Salam dayu

    No 46.

    Saiz tukar ke 18M ek.

    Nama baby lebih dari 8 tu.. tinggal Ammar je la.

    TQ

    ReplyDelete
  14. pja punye dh btol dh...hehehe

    ReplyDelete
  15. dayu...
    mar pon nak tukar gak saiz baju qaseh ke 18m...
    kali no kompom punyer...tak tukar dah...heheh...
    macih dayu

    ReplyDelete
  16. no 45 komporm!!..hehe..nanti bitau no akaun eh..

    ReplyDelete
  17. dayu...nama Azad ader double z..
    AZZAD..okies cayunk..jangan marah..hehe

    ReplyDelete
  18. No.14, Syuhaila, sy nk tukar ke size 18. :)

    ReplyDelete
  19. sowi, tersilap account plak.
    No. 14, Syuhaila & Darwish, tukr size ke 18 :)

    ReplyDelete
  20. dayu, kalo saiz 6mth besar tak? rasa mcm nk tukar saiz bsr skt tp takut terbesar sgt.Arreessa ni kecik orgnyer

    ReplyDelete
  21. nurul pun confirm..nnt dah tau pembayaran kat akaun mana..nurul bayar...ramainya yang order..

    ReplyDelete
  22. sha no 13...kompem betul.


    tq

    harap tibe masa dapat g la gath besabesaran ni.
    semoga en hubby sy sudah turun darat. amin.

    ReplyDelete
  23. dah betul tu. Ammar size 12mth. thanks

    ReplyDelete
  24. dayu...no44 bukan princess but pRincEsS_N...nama baby Aryyan...size 6m..

    ReplyDelete
  25. dayu jue nak 2 helai tau.. yg kod no. 40 tu.. satu buh name ALIF.. satu lagik buh name RAFIQI. nak buh Rayyan, dah ramai la plak.. so bermakna jue nak 2 helai yer..saiz 2-2 pun 18. tenkiu..:)

    ReplyDelete