14 November 2008

hari saya mcm best sikit lah

-heheheh..baru je balik dari minum petang bersama en kontraktor yang ensem di secret recipe, sukanya saya.. *gatalnya ko dayu, kan dah tumbuh jerawat tepi hidung*-
Dan sesungguhnya, encik uncit saya tau saya sedang memuji keenseman kontarktor tu, dan dia geleng kepala je. Alah saja-saja je..buat cuci mata kan...

Dan yang best, dia bagi kamera projek yang best. Canggih sungguh.. Touch screen, boleh edit gambar terus dari kamera, tak yah nak photoshop2 lagi.
Tapi sayang, itu adalah kamera projek ye, untuk kegunaan projek, bukan hak peribadi *owwwhhh, alangkah best kalau jadik milik dayu kamera tu*

tak jadik hak milik mutlak, bergambar jadik lah
*tapi saya nak pinjam jap, saja nak test guna, kang bawak gi site, tak lah jakun*

Mereka juga adalah kontraktor2 muda, so mcm senang lah sikit dr segi komunikasi, senang nak bercakap..*selalu asyik berurusan ngan pakcik2 je*
Dan encik managing director itu jugak adalah seorang yang humble..*sukanya saya*

-tadi masa dia dtg, semua dok sibuk nak tengok gerangan encik kontraktor itu, nasib baik dia tak perasan-
hari ni dia pakai kasual je, makin lah nmpak ensem..

8 comments:

  1. ~ ensem sangat ker? apa kata kenalkan kat amy. hehehehe... *gatai gila!!* ~

    ReplyDelete
  2. kontraktor o.o
    ooo abg2 jurutera mmg hensem2 jgn ckp la
    ekekeke>.<
    akak pun cun ape :P
    ngorat la sorg dua ke kak >.<"!
    akaka xnak,pass la sy sorg hak3
    xde la gurau je ^-^

    ReplyDelete
  3. ehem2.
    kak
    ingat uncet akak tu :p hoho

    ReplyDelete
  4. di thp manakah keenseman incik kontraktor itu?adekah seensem fahrin mahupun SMS? gegege

    ReplyDelete
  5. haha siot punya tunangan org.hahahaha..siram dayu ngan air sirap satu baldi!

    ReplyDelete
  6. tak aci....camera ko lagi canggih dari camera aku...

    ReplyDelete
  7. gatal jugak kaum pompuan ni rupanya.kenapakah tiada kontraktor pompuan yg aku penah jumpa?bosan betul.hehe

    ReplyDelete