14 November 2008

saya penat

Badan saya penat.. Otak penat.. Mata penat, rasa nak katup

Tapi saya tetap di sini, pukul 8 pagi mengadap V30 buat report, walau malam td sampai pukul 10.
-owwhhh, saya rasa terseksa yang amat!!! ada keje kosong tak??-

Keje macam ni mampu buat orang jadik giler!! Arahan datang tak kira masa, tak tengok keadaan, tak pikir langsung kemampuan kita. Tahunya, keje jalan. Yang penting, pe yang diminta ada atas meja.

Saya bukan robot..
Badan saya ada limitnya...
Tapi selagi mampu, saya turutkan je lah.

9 comments:

  1. sabar ek dayu..
    nnt ada la tu rezeki tempat lain

    ReplyDelete
  2. ~ lor... siannya. buat kerja sampai siap. then, lepas tuh take a good rest, ok? ~

    ReplyDelete
  3. samalah....aku pon bukan robot tapi klu boss kita robot kenalah jadik robot gak nampaknya...transform....

    ReplyDelete
  4. dia buat kita mcm robot tapi dia rileks je..
    tak sakit hati ke gitu??

    ReplyDelete
  5. hehhe heheh...jgn stress ok :D

    ReplyDelete
  6. rehat rehat kan la badan tu cik dayu.. kesihatan kena jaga gak ;)

    ReplyDelete
  7. sabar je k. =) cheer up, t awk jd bosh ley r wat camtu gak... hee. =D

    ReplyDelete
  8. luckily hari ni dah sabtu
    esok boleh rehat secukup2nya..
    nak qada' tido...

    semoga nanti kalau jadik bos jgn jadik gitu gaya..

    ReplyDelete
  9. janji gaji masyuk, penat sikit je tu.hehe

    ReplyDelete