27 October 2008

Terbukti kerajinan Ku

*owwhhh sudah pukul 12 malam, patut lah bising bunyi bunga api. tak paham aku,tiap minggu area tasik titiwangsa tu mesti ada bunga api..memekak pun ada*

owwhhh...saya ke pasar lagi. tapi kali ni bukan chow kit
supermarket blkg umah je

Dan, semua itu sudah digunakan untuk merubah yang mentah menjadi sesuatu yang boleh di makan. Yang tak sedap jadik sedap..
dari dalam plastik dah masak ke dalam kuali..
dari dapur tu dah dibersihkan siang td, kena bersih kan lagi
Pe yg susah sgt nak paham ni?? Saya masak lagi malam ni!!!

Rajin kan Dayu?? Terbukti kini saya mmg rajin,
bukan cubaan memuji diri semata!!

Saya masak pe??
Tggu next entry, saya penat ok nak update,
penat memasak dan mengemas dapur belum hilang lagi ni..

-saya nak ber' Push To Talk' dgn tunang saya sebentar. Dah bayar RM 1/day, harus di manfaatkan. Dah la tadi org tgh masak pun sibuk ajak PTT *

4 comments:

  1. he he he

    naik lift tekan butang sendiri

    ReplyDelete
  2. PTT tu boleh cakap brapa lama?line digi kah?aku guna line happy semata mahu bergayut. 99 sen dapat gayut 45 minit tapi tetap terasa 5 minit.hehe

    ReplyDelete
  3. pendekar: itu perkara biasa, tapi akan ku buktikan kebenarannya nanti

    en bebel: lama je, sampai aku dah bosan. tapi mcm walkie talkie lah..selagi takde error in connection sila la bercakap..

    ReplyDelete
  4. ~ memang rajin. sila bagik skit kerajinan tuh kat amy. hehehe...

    btw, tak pernah try PTT. ada certain jarak ker? ~

    ReplyDelete