08 February 2011

Hadiah Percuma: Mrs Zach's Give Away

Eh, dah lama tak join mana-mana peraduan. Mana boleh jadik, patut sebulan sekali. Yelah, untung nasib boleh menang hadiah pemberian percuma, tak ke gembira jadiknya. Maka, semalam semasa sedang berjalan-jalan melawat jiran tetangga, terserempak dengan Give-Awayyang menarik lagi memikat ni kat blog Puan Khai. Terus rasa 'wajib turut serta ni' Tajuk Give-Away pun dah cukup mengancam.

Give-Away yang menawarkan Photoshoot Free *FREE diulangi FREE* ini adalah ditaja oleh zachery.art, milik mereka suami isteri. Dan untuk makluman semua, give away ini adalah ikhlas dari mereka semata-mata dengan tujuan nak asah skill mereka dalam menangkap gambar bersubjek. Dan objektif give away ini dilancarkan adalah untuk mencari subjek-subjek tersebut.

Siapa subjek itu?? Siapa lagi..kita lah. Apa lagi tunggu, meh la join give-away ni. Tak tergoda ke ngan hadiah dia? Siap dia bagi 2 keping gambar 8R, siap frame lagi *nyum..nyum*

Mrs. Zach's First Give-Away : Free Photoshoot Uols!

-perkataa FREE tu yang buat aku tergoda habis-habisan tu-


Dan seperti yang di syaratkan 'saya nak menang mrs zach's first give away kerana.....'

  1. FREE beb!! FREE!! Sape tak suka kalau dapat FREE PHOTOSHOOT 2,3 jam. 2 photographer cover. Pastu yang lagi aku suka dapat 2 frame tu.. suka..suka!! Memang terbaik la hadiah dia bagi.
  2. Aku nak FRAME tu sebab aku ni suka amik gambar suka, beli frame kedekut.
  3. Kalau bertuah dan ada luck menang *amin* bleh guna hadiah kemenangan mintak Khai ngan Zach cover majlis Birthday Cha nanti. Selamat duit aku :)
  4. Tapi kalau menang aku nak mintak zachery.art buat Studio Photoshoot. *Hahaha..demand, trus keluar list*
  5. Aku kan suka kumpul gambar-gambar High Definition banyak-banyak. Syiok ohh layan gambar lawa-lawa gini.
  6. Last sekali, sape tak suka menang. Menang hamper kecik RM30 pun suka, inikan pulak dapat hadiah photoshoot bernilai RM300.
Dan tu je aku nak kata kat Puan Khai kenapa dia harus pilih aku sebagai pemenang. Lagipun kita kan senegeri *takde kaitan langsung*

Hah korang, apa lagi. Peluang menarik di depan mata. Tak kan nak tengok je. Tarikh tutup 20 Februari 2011. Cepat submit entry. Kalau dah menang, pastu rasa macam tak nak hadiah tu. Pass kat aku.

5 comments: