23 February 2011

Hebahan Pertama

Sempena aku nak ke Pantai Timur ni, aku tinggalkan kamu semua dengan sedikit coretan. Biar nanti tak merindu, tak ternanti-nanti *aicehh!!!*

Splash Park pun dah reda. Semua yang pergi bermandi-manda pun dah publish entry. Dah seminggu berlalu. Dan dulu kan aku ada kata, bila Splash Park dah reda aku hangatkan kembali hari korang dengan BESAR PUNYA gathering pulak. Bagi korang hilang fokus, tak boleh nak keje. Kalau dah publish kat FB, lagi lah. Masing-masing ligat je. Tinggal 3 minit, memang ketinggalan keretapi lah jawabnya.

Aku dan Nurul sebelum ni dah ber'planning berdua sesama kami. Kat FB pun kita ada bincang sikit-sikit kan. Walau kita dah buat 2 gathering di wilayah Kuala Lumpur ni, masing ramai-ramai yang kecewa. Masih ada yang tak dapat menghantar badan turut serta. Yelah, kita merancang, tapi kalau ada yang menghalang nak buat macamana kan. Oleh yang demikian, di atas permintaan ramai dan juga keinginan diri sendiri, satu perkumpulan dan perjumpaan BESAR PUNYA telah dirangka.

Dan aktiviti berkumpul ramai-ramai secara BESAR PUNYA ini dijadualkan akan berlangsung pada minggu ke-2 atau ke-3 bulan MEI(5). Tapi ini masih diperingkat perancangan ye. Pendapat kamu semua adalah diterima dan amat dialu-alukan.Dan lokasi kejadian adalah di Tanah Tinggi Genting atau lebih dikenali sebagai Genting Highland.

Genting Highland dipilih adalah kerana: Entah, aku pun tak pasti kenapa.. :)

Penyertaan adalah amat dialu-alukan. Bagi aku lagi ramai, lagi meriah. Barulah terasa umpama Tama Tema itu kita yang punya. Maka, sila gi selak kalendar anda dan marking siap-siap ye. Tapi sebelum tu, aku nak buat pertanyaan rambang mengenai beberapa perkara, kena lah amalkan sistem demokrasi kan, baru lah tak kelihatan mementingkan diri sendiri.

*camne nak create poll dalam entry ni???*

Tarikh BESAR PUNYA gath

View Results
Create a Blog Poll



Dan bagi program/aktiviti ini, kita juga hanya merancang. Harapnya, tiada lah halangan yang membatalkan perancangan kita ini. Hah, kalau mendapat sambutan. Rancangnya nak buat t-shirt for babies.. tapi yang ni kemudian. Kita tgk dulu bilangan penyertaan, kalau macam memberangsangkan, kita proceed. Tapi kalau ala suam-suam kuku.. kita fikirlah, nak buat tak baju untuk budak-budak tu. Tapi ikut aku, aku buat gak.

*ni dulu, nanti aku sambung lagi.

11 comments:

  1. ergh. tak dpt join kali ini. sedihhhhh!!

    ReplyDelete
  2. adehh..na ke melaka bulan 5,
    so xde bajet dah nk naik genting kot, huhuhu
    btw, even xdpt g pun,
    na tetap nk tempah baju tu gak boley? :p

    ReplyDelete
  3. nape date semua tengah bulan. nape tak buat lepas gaji. hihihi.

    ReplyDelete
  4. alaaaaaaaaaaa... boleh join ke ek.. cam tak berani nak bawak Isya p tempat sejuk2..jauh dari spital plak tu..hukhukhuk

    ReplyDelete
  5. choose date yg dekat² dgn gaji..
    awal @ akhir bln..
    sbb ada yg gji dpt awl..ada yg hujung bln..penting tu bajet..hehe..
    wah beriya je...skali x dpt join lg..huhu

    *new entry Dress & more

    ReplyDelete
  6. yeayeayyyy!!!!!
    berminat nak join tp ok ke kalau terlalu ramai nanti?nak gosip2 lagi,nak tengok2 anak lagi,nak main2 lagi?karang ada yg terasa hati lak kalu tak menegur sbb asyik layan anak main.

    kena cek kalendar dulu ye sbb bulan tu bulan anniversary.takut2 hubby dah buat plan ;)

    ReplyDelete
  7. jenuh la nak nunggu aku beranak baru boleh join gathering ko ni dayu *sigh*

    ReplyDelete
  8. a'ah la kan
    kenalah buat lps gaji kan
    okay..okay.. adjust tarikh
    ok ke bulan 5 ni? ke nak bulan lain??

    ReplyDelete
  9. a'ah la kan
    kenalah buat lps gaji kan
    okay..okay.. adjust tarikh
    ok ke bulan 5 ni? ke nak bulan lain??

    ReplyDelete
  10. tiba2 ramai kwn2 blogger yg rapat tak leh join mei adei daku ni ikut pilihan ramai saja undi jgntak undi

    ReplyDelete
  11. mungkin saya pun x dpt nak joinkan diri lagi..sebab ammar x leh sejuk sgt..nnt dia batuk..lagipun bln 5 mb husband ada plan len..almaklumlah our anniversary..hihihi

    p/s bila la dpt jumpa dayu ni..haihh...

    ReplyDelete