18 June 2014

My Double E

Dua kesayangan ibu. Dunia akhirat. Selama-lamanya. Eisya Elyssa dan Elma Eiliyah Mohd Ekwan. Puteri pujaan hati. Walau ada masa, yang sulung tu mencabar kesabaran. Kebanyakan masa, dia mencuit hati.

Eisya sayang kat Elma, memang sikit-sikit 'adik...adik..' Tapi biasalah, orang lama jadik anak tunggal, dia tak sabar nak main ngan adik, so memang seriau bila tengok dia bergurau senda ngan Elma.

2 orang budak yang copy paste muka aku. Bila tengok gambar ni Eisya kata 'alah ibu, adik buat muka marah..tak ketawa macam chacha


8 comments:

  1. alaaaa jelesnye, ko dpt perturunkan riak wajah ko kt anak2, aku xde lg,
    hahahaha xpe next nexttt :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..jgn jeles sgt lah..nanti tak lama lagi aneem tukar lah rupa tu'ikut muka ibu lak

      Delete
  2. Sweetnya chacha terharap adiknya!! Aku heran adakah anak aku (si rayyan) je yang takda perasaan terhadap adiknya? Hmmmm. Pikir lapanblasjuta kali nak menambah adik untuk dia.

    ReplyDelete
  3. Anak mama sure ikur muka mama kan... hehehe

    ReplyDelete
  4. adik buat2 marah pun comel kakak Eisya

    ReplyDelete
  5. Tergeliat hoi nak sebut nama anak2 ko. Tapi serious, mana lah ko jumpa nama diorang ni eh. Semua sedap-sedap. Apasal aa aku tak jumpa dulu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..jgn smpai tergeliat weh.. nama elma ni aunty2 blogger tlg ibu carik idea
      derang lambakkan segala nama huruf E.. aku tgh pilih dan combine kan

      kreatif derang tu

      Delete
  6. wh adik pun pandai tgk kamera ye

    ReplyDelete