09 September 2010

hari sebelum raya

Hari ni last day puasa!!

Mana laki aku ni?? Arrgghh!! Gedik sungguh lah boss dia suh keje sehari sebelum raya. Hangin aku. Ingat JB tu sebelah Subang je ke hah? 5 jam ok, kalau jalan tak jammed. Kalau jammed merasalah aku smpai JB mak aku dah siap masak rendang dah. Nyampah lah!! Dah la aku semangat nak menganyam ketupat ni. Buat spoiled mood je lah

Pape pun, kepada rakan taulan sekalian, SELAMAT HARI RAYA!! Mintak maaf lah ye kalau selama ni ada, dalam menulis ada menguris hati sesiapa. Tanpa sedar.

Berhati-hati di jalanraya ye. Jangan makan byk sgt.

2 comments:

  1. harus mkn byk2..muahaha..macik kebulur..tp...........jeng2

    ReplyDelete