03 December 2009

entry penting sebelum masuk meeting

Saya sudah buat keputusana. Rambut akan dipotong.

Rimas. Tak larat dah nak mengurus rambut sendiri. Dia harus dipotong. Biar pendek. Tapi jangan pendek sangat sampai menyerlahkan ketembaman muka sendiri. Maka Sabtu ni, sebelum suami menghantar Vito ke klinik, minta dia drop ke mana2 kedai rambut. Ohh, nak mengunting rambut, kena kasik laki yang gunting. Pompuan gunting selalu je tak menjadi mcm yang diharapkan.

Kena selit sikit peruntukan untuk memberi rawatan kepada rambut ni.

*balik dr dengar kursus, kena attend meeting lak. bila lah agaknya aku boleh bersenang lenang kat umah tiap ari kan??

16 comments:

  1. assalamualaikum dayu.

    tak apa, tak lama je lg tu.
    tempoh pantang boleh la rehat sepuas-puasnya. hihi..

    jangan lupa sebelum bersalin manjakan diri pergi saloon ke, buat manicure pedicure ke..

    hope ceria2 selalu k.

    ReplyDelete
  2. jgn pendek sgt..simpan utk buat tocang tinggi waktu pantang nnt..;)

    ReplyDelete
  3. Dayu nanti masa dalam pantang kite kite ni bulih berambut pendek tak?

    ReplyDelete
  4. faham perasaan rimas tu...

    nnti tjuk lah rmbot terkini dayu

    ReplyDelete
  5. org tua ckp kena ikat rambut tinggi2 masa pantang..tp xtaula kn zaman pn dh moden, klau dh rimas nk wat cmne..

    ReplyDelete
  6. a'ah ye..
    nk ptong jgn pendek sgt..
    nt time pantang kene ikat tocang ketat2..
    paras bahu dh kire maksima la..
    utk jgn sakit kepala msuk angin...

    ReplyDelete
  7. muahahha...mak aku dulu x bagi potong rmbut ms nagndung..

    biar simpan panjang sbb nk ikat kuat2 buat sanggul tinggi lps pantang..

    kenapa ntah..aku pon x tau kenpa kene wat camtu

    ReplyDelete
  8. ohhh, rambut adalah tidak boleh pendek sgt kan
    org dalam pantang kan kena toncang rambut tinggi2kan
    mmg tak nak pendek sgt pun
    paras bawah bahu sikit semestinya
    en ekwan pun dah pesan 'jgn pendek sgt, muka awak tu bulat' -chait-

    ReplyDelete
  9. hehe.. suami kite pon ckp kat kite.. jgn potong pendek sgt.. muke tu bulat.. nnti ('-') *dia kembongkan pp dia* hohoho..:P

    ReplyDelete
  10. salam..perkenalan, sy dulu pun rimas gak tp mak xbg potong..
    coz nak ikat kuat2 ms dlm pantang..
    utk elakkn sakit kepala masuk angin..

    ReplyDelete
  11. dayu, jangan pendek sangat. nanti nak ikat rambut tegang-tegang masa pantang susah.

    ReplyDelete
  12. pantang mesti kena ikat rambut tegang2 eh..
    hhmmm.. ada 4 bulan lagi nak bersalin,maka kalau skrg potong paras bahu.. ok lah kan
    sempat la dia nak pjg smula kan..

    ReplyDelete
  13. Hi Dear,
    looking for 1001 sweet & fabulous gifts at very affordable price???
    do visit my page,

    http://gardenofgalleria.fotopages.com/

    Happy Preparing for ur big day dear!!!

    ReplyDelete
  14. ada 4 bln lagi..ok arr
    Sempat lagi nak panjang..

    ReplyDelete
  15. ha'ah kena ikat rambut ketat2..
    lagie 4 bln sempat panjang lagie..

    ReplyDelete
  16. ha'ah pantang kena ikat rambut ketat2..lagi 4 bln sempat arr nak panjang..

    ReplyDelete