08 July 2011

Hoyay!! Achik nak gi bercuti... katanya

I'm away to Kota Kinabalu, Sabah.

Kami sekeluarga meninggalkan Kuala Lumpur beberapa hari. Beli tiket setahun lepas, sekarang baru nak pergi. Nak buat camne, mampu time tiket promo je kan. Nasib baik ada AirAsia. Eisya akan menaiki kapal terbang buat pertama kalinya dalam hidup. Bertuah anak aku, umur baru setahun dah merasa duduk dalam kapal terbang. Ibu abah time kerja la baru nak merasa. Rezeki.. itu namanya rezeki kan Cha.

Dari minggu lepas aku dah terbayang-bayang, camne la Cha dalam flight nanti. Harap-harap dia berkelakuan sopan. Jangan buas sangat. Tapi disebabkan terbang bersama 2 lagi rakan yang juga berkeluarga malah lagi ramai bilangan anaknya, aku sedikit tenang. Orang bawak anak kecik 3,4 orang pun rileks, aku anak sorang nak gelabah ayam. Apa kes kan..

Dan semoga perjalanan kami selamat pergi dan balik. Dan harap jugak cuaca di Kota Kinabalu adalah memberangsangkan. Achik nak snorkelling ni.. tapi suami achik dah tengok ramalan cuaca. Ramalan tu kata hari Ahad Kota Kinabalu 'heavy storm' Hangin je achik tau. Terus kata 'itu ramalan semata-mata' Dan trus masukkan swimming suit *cha punya lah* ngan google dalam beg.

Supaya korang tak kan merindui aku *ahaks!!* Aku bagi lah sekeping gambar aku.

orang teruja, gini lah gayanya.
anyway, ni salah satu baju yang dijahit oleh Cik Ani. korang dah gi tempah blum? *promo..promo*

*nanti achik bawak balik kuih cincin tayang kat blog eh

12 comments:

  1. nak sevenir! nak sevenir!

    take care korang. enjoy your holidayy!

    ReplyDelete
  2. muke achik mmg brseri2 la..
    hahahha

    ReplyDelete
  3. kuih cincin sodap...slal dpt kalo adik badek kepada adik ipar pja tu balik dr sane...dia org sabah...hehehee..raye ni konpem dpt lagi

    ReplyDelete
  4. Selamat bercuti Achik Dayu!! Makin berseri-seri tau skang. Jelas ai!

    ReplyDelete
  5. wah! cha nak naik burung yer... have a great journey.. :)

    ReplyDelete
  6. beb..bestnyer,btw do take care...peluk cium aku utk cha,,ummuuaah!and have fun...=)

    ReplyDelete
  7. tayang je ke kuih cincin tu? meh la pos kat geng UB..hihihi

    ReplyDelete
  8. wah..syioknye bercuti.. take care beb :)

    ReplyDelete
  9. selamat bercuti dayu..bestnya jadi cha..kecik2 dah merasa nak kapal terbang

    ReplyDelete