08 July 2011

Little Babyhood: Bermain sambil Belajar

Seperti kebiasaan, ibu ayah masa kini adalah sedikit melampau keinginannya. Anak takde apa pun, tapi mak ayah yang lebih. Mainan anak adalah sudah melambak-lambak, tapi tetap merasakan 'eh.. anak aku dah takde mainan baru' Biasalah.. Kita sentiasa mahukan yang terbaik untuk anak-anak. Dan akan jadik lagi molek, kalau berjaya berlaku adil buat smua anak-anak (:

As usual, aku memang kurang gemar belikan Eisya mainan-mainan yang berunsur hiburan 100%. Rasa macam membazir. Tak mahu biasakan dia berseronok sangat-sangat, mahu dia belajar sambil bermain. Dan disebabkan sifat dia yang agak 'brutal', ganas tak serupa perempuan, permainan adalah perlu bersifat kukuh dan anti-pecah/koyak dan seangkatan dengannya. Lagi-lagi kalau buku, memang kena carik clothbook. Kalau tidak merasalah cebisan kertas buku di serata lantai rumah.

Tu yang bila diketemukan dengan Little Babyhood ni, aku umpama orang mengantuk disorongkan bantal. Koleksi softbook di Little Babyhood adalah sangat banyak. Pelbagai pilihan. Memang sangat rasa nak semua. Pilih je nak citer apa.

RM 24 untuk 6 pages polyester and cotton book. memang berbaloi lah.


harus Eisya suka kalau dapat ni. confirm habis dia tarik-tarik misai lion tu dulu.

yang ini lagi menarik
Light & Sound Clothbook. harus anak-anak teruja ada bunyi-bunyi bila buka buku

Nak yang ni!! Nak yang ni!!

dengan perangai Eisya yang sangta suka angkut mainan bawak naik katil time nak tido, PillowBook ni adalah sangat ideal. ada macam-macam size lak tu.

Selain daripada bahan-bahan pembacaan seperti Clothbook, PillowBook, kat Little Babyhood ada jugak jual pakaian, aksesori baby dan alat mainan yang lain. Untuk lebih maklumat dan updates terkini dari Little BabyHood, sila lah LIKE Facebook Little BabyHood. Baru lah nanti tak ketinggalan barang baru dari Little Babyhood. Kang hampa je, asal berkenan je semua dah sold out.

Dapatkan di Little Babyhood!!


Untuk lebih maklumat lanjut, atau nak menempah, boleh berhubung terus dengan Little BabyHood melalui email atau boleh trus hubungi owner dia, Elly di talian berikut:

email: littlebabyhood@gmail.com
call: 016-2121461 / 016-2090484

Akhir kata dari saya, selamat membeli-belah untuk anak-anak kesayangan anda di Little Babyhood. Pastikan anda memilih hanya yang tebaik untuk mereka. Berikan hiburan untuk mereka tetapi dalam masa yang sama, pastikan mereka juga belajar sambil bermain. Konsep Learning in Fun katanya!!

2 comments:

  1. huuuuuhu..last week member2 opis aku dtg umah nk tgok Aqeef, siap bwk adiah la kan...
    dan adiah tu adalah '3D Campbell Softbook' ..harusla si Aleef yg bedal dulu, huhuuhu...mmg die sgt seronok tarik misai si lion tu...

    konklusinyer,,,kebanyak'n adiah Aqeef yg berunsur toys, sumenye si abg kebas.sekian!

    ReplyDelete