15 November 2010

# 6 Superhero?? Superwomen boleh?

Tugasan tergendala: Favorite super hero and why?

Citer-citer superhero memang aku kurang minat. Tapi kalau kuar kat wayang, aku layan je.

Aku lebih minat hero-hero dalam anime. Dan anime yang paling aku minat dan berkesan dalam hati aku adalah BLEACH. Alah, yang selalu main kat TV3 hari Sabtu tu. Tapi dulu mmg keje download je lah. Pantang new episode keluar, terus download. Pastu kumpul byk2 baru layan. Tengok satu episod tak best, tak puas. Nanti hati sendiri yang frust.

And favorite character adalah: Kuchiki Rukia


sebab:
1. dia comel walaupun ganas. dan tak gedik
2. dia terror.
3. si hero, Ichigo pun selalu kena buli ngan dia

*rasa nk menyambung keje-keje memuat turun la. tapi dengan broadband tahap beruk ni. kita lupakan je lah.
*cerita kegemaran masa kini adalah Arjuna, setiap malam Isnin jam 9 kena ada depan tv. citer dia dah mcm Final Fantasy je aku rasa
*dah cukup..cukup. nak mengejar entry ni.

1 comment:

  1. aah dayu bleach mmg best tp sejak da dapat baby ni...dah stop keje download nih! baru nk buka laptop si balqis ni pun duk sibuk sama!

    ReplyDelete