06 May 2011

REAKSI

Dari seawal usian 1 hari anak aku telah diperkenalkan dengan kamera. Malah dari dalam perut lagi. Dah terbiasa kena simbahan flash. Dari jakun mulanya sampai naik tak heran. Kalau dulu, ibu keluarkan kamera mesti dia sibuk nak rampas, tapi sekarang buat tak kesah je. Buat tak tahu je, malas nak layan.

ibu: Cha, jom amik gambar. tgk kamera ni
Cha buat muka malas sambil korek telinga
Ibu: apalah Cha ni buat muka takde perasaan

Tapi nak jaga hati ibu punya pasal. Layankan je lah.
-senyum macam tak ikhlas je anak aku ni-

*ni entry kontot takde idea namanya, tp nak gak ada bahan terbaru kan. ni lah hasilnya. TQ
* geng, dah buang undi blum. kasik undi sama saya lah ye. klik SINI

4 comments:

  1. Hihihi, pandai cha amik hati ibu...keep it up girl...

    Auntie love U..:)
    muka cha dah nampak big girl.:)

    ReplyDelete
  2. cha ade sket muke macam ekhwan balik da. aritu memang fotostat habes muke ko. hihi

    aku suke tengok cha neh. muke dia macam awek korea. serius lahh. nanti da besar, ko bagitau aku sorang jek cakap muke dia macam awek korea. hihi

    ReplyDelete
  3. dayu, cha sebijik macam naurah la skrg. bdk tu pon mcm da xnk layan sgt tau bergambar. asek buat muke kerek & marah je klu org nk snap gambo dia..=.=

    dah muak kot. kite je mak2 yg x pernah muak heheheh =p

    ReplyDelete
  4. hehehe tergelak besar tgk muka cha gitu

    ceria hari aunty jiha di petang2 jumaat ni

    ReplyDelete